jueves, 15 de noviembre de 2007

Nire bidaia Nueva Yorkera

Ni nire bidaian Nueva Yorkera joan naiz.

Lehenengo maletak utzi genituen, eta ohera joan ginen.Gure hotela 46 pisu zituen.

Hurrengo egunean erosketak egin genituen eta arratsaldean Madame Tussauds-en zerazko museora joan ginen.

Azaroak 3-an tur bat egin genuen Manhattan nola den ikusteko. Hurrengo egunean nire aitak maratoian korrika egin zuen. Egun horretan gauean limusina batek hoteletik itsas ontzi batera eraman genituen eta itsas ontziarekin askatasunaren iruditik pasatu ginen, gero hotelera joateko berriro limusina hartu genuen.

Azaroak 5-ean hegazkin bat hartu genuen Punta Kanara joateko.

Punta Kanan goizetan etxeko lanak egiten nituen eta gero igeri lekura joaten nintzen.

Oso ondo pasatu nuen.

Naiara Santillana Tainta

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Tengo que decir que lo hemos pasado estupendamente. Además de disfrutar has tenido también tiempo para hacer los deberes que te habías comprometido. Has conocido muchos sitios nuevos y has visto cosas que no conocías. Espero Naiara que hayas sacado provecho de esta experiencia. Ahora hay que centrarse en los estudios y aprovechar bien el tiempo. Un besote.
Amatxo

Anónimo dijo...

Egia da oso ondo pasatu dugu.
Naiara

Anónimo dijo...

ZE ONDO!!!!!!!!!

A.N.R.