miércoles, 17 de octubre de 2007

MIRU


Kaixo langunok:
Gaur nire txakurrari buruz hitzegingo dizuet.Nire txakurraren izena Miru da,eta Scnauzer txiki bat da. Miru Alemaniako txakur oso ospetsua da, baizik bere birraitona
hango txakurrik azkarrena bai zen; Miru ez da ospetsua bakarrik horregatik, bere arrazaren izena esaten duen bezala,Scnauzer izenak alemanez``bizarra´´esanahia du eta Miruren ezaugarri oso bitxia da.
Schnauzerrak hiru motatako tamainak ditu:Schnauzer handia,ertaina eta txikia.Ere
kolore desberdin motakoak izan ditzakete:edo txuriak,txuri-beltzak,beltzak...eta abar.
Miruk 3 urte ditu,baina ia 4 zeren Urriaren 22an bere urtebetetzeak dira,Scnauzer arraza 15 urterarte bizi dira eta heldu egiten dira urte batekin.

Carmela Loiti

10 comentarios:

Anónimo dijo...

MIRU!!!!!!!!!!!!!! ZER POLITA ZARAN MUXU ASKOOOOOOOOO!!!!!!!!
A.N.R.

Anónimo dijo...

carmela sure chacurra oso polita da eta oso zintzoa ematen du zaindu ondo

Anónimo dijo...

Aitor eta denoi:
Nik oso ondo zaintzen dut nire txakurtxoa.Niretzat txakur onena da,eta.

Anónimo dijo...

tu perro es tonto

Anónimo dijo...

yo no he sido

Anónimo dijo...

la envidia es muy mala
ANIMO ZIGOR!!!!!!!!!!
eta ez esan txorakeriarik

Anónimo dijo...

TXOTXOLOOOOOOOO
jajaja

Anónimo dijo...

oy ningun txotxolo para ke lo sepas

Anónimo dijo...

para txotxola tu
jajajajajajajajjajajajajajajajajajajajajajajajajajate lo has creido

zigor dijo...

tiene que ser un super perro no?