viernes, 5 de octubre de 2007

ERRUGBY-a!!!


Adiskideok,

Erreala eta Bruesa taldeak Bigarren mailara jaitsi direnez errugby kirolera begiratuko dugu. Ni errugbyzalea eta jokalaria naiz Bera-Bera taldean.
Orain Munduko Errugby Txapelketa Frantzian jokatzen ari dira munduko talderik onenak. Horri esker telebistan errugby partiduak ikusteko aukera dago, gure artean gutxitan gertatzen dena.

Kanpotik ikusita gizon multzo nahastu bat dirudi etengabeko borrokan, baina hori ez da horrela. Jokuak arauak ditu eta ostikoak eta kolpeak ez dira onartzen, batez ere lepotik gorakoak. Protekzioz beteak goaz: helduek ahoan eta buruko kaskoak eta haurrek horiez gain sorbaldatan eramaten ditugu. Errugbyan ez daude golak, entsaioak daude. Baloia ezin duzu aurrera pasatu beti atzera.

Munduko Txapelketan nagusienak Zelanda Berria, Ingalaterra, Australia eta Fidji dira. Fidji-k Galesen aurkako partidua irabazle izan zen. Nik Zelanda Berriaren aldekoa naiz eta oso polita da partidua hasi baino lehen egiten duten dantza; bere herriko ohitura zaharra da, etsaiari beldurra emateko egina.

Gure artean errugbyak ez ditu futbola dituen jarratzaile kopurua eta ez da oso ezaguna. Hurrengo batean kirol honi buruzko berri gehiago jasoko dituzue.

Iñigo Arévalo

7 comentarios:

Anónimo dijo...

jooo...iñigo a ser gogorrak izan beharko diren gizon horiek,esta?
oso potoloak ere zeren argazkia ikusis...

AGUR

Carmel L.A

Anónimo dijo...

Iñigo, ez naiz harritzen zu jokalaria izatea. Zeren eta egun batean, saskibaloian jolasten ari nintzen zure aurka, eta baloia kendu zenidanean, nik ia lurrera erori nintzen.
B.G.A.

Anónimo dijo...

Oso indartsuak dira zu bezala baina niri ez zait guztatzen errugbia baina dirudienez kirol atsegina da.Ze indartsuak diren!!!


PAUL.S.A

Anónimo dijo...

Iñigo ulrtzen dut kirol ori gustatzea baiña oso gogorra izango da ezta aitor pèrez alarcia

Anónimo dijo...

BAI EGIA DA BAINA PROTEKTOREAK DITUZTE MINA ES EGITEKO.
A.N.R.

Anónimo dijo...

AREVALO ES TODO GAY

Anónimo dijo...

AREVAL OES TODO GAY